יום רביעי, 1 בינואר 2014

                                  פנטזיית לורן!

את לורן הכרתי בשיטוטי במרחבי הפייסבוק, תמונותיה משכו את עיני, היא הייתה בשנות ה- 40 לחייה, דקה, עם רגליים ארוכות וחיוך מהמם.
בכל תמונותיה יכולתי להבחין אותה רוקדת, מתמכרת למנגינה, מזיזה את גופה בחושניות, משכה אותי מאוד שמחת החיים האדירה, והאנרגיות שפרצו מתוכה. קיוויתי להכיר כל חלק וחלק מחייה, היא סיפרה לי שהיא גרושה ,סיפרתי לה שאני רווק בן 30 ועברתי לגור לבד מזה כמה חודשים.
השיחות בנינו זרמו, נהניתי להתגרות בה ולפלרטט איתה והיא לא נשארה חייבת, "בבילויים אני לא רואה אותך", זרקה, "נחיה ונראה" השבתי. קבענו להיפגש אצלי ומשם לצאת יחד למועדון הקרוב,


נכנסתי להתקלח וכולי צפייה לרגע שבו אראה אותה, רציתי שהערב יהיה מושלם.
בעודי מתקלח נשמעו דפיקות עדינות בדלת, "רק רגע" קראתי, עטפתי את עצמי במגבת וניגשתי. פתחתי את הדלת והיא מחייכת אלי, החיוך שאותו ראיתי יום יום בתמונות, יפה יותר מכל תמונה. "היי, מצטער, אני עוד רגע מוכן", התנצלתי, "זה בסדר, אני דווקא אוהבת את קבלת הפנים", אמרה בעודה סוקרת את שרירי החזה שלי ואת בטני השטוחה, "כנסי פנימה" החוותי בידי והיא נכנסה בעודה מתחככת בי קלות, כאשר איברי הגיב מיד למגע והרגשתי תזוזה תחת המגבת "נו, היית נותן לי 40??" אמרה בעודי מתחת לזרם המים, "40 ?? " קראתי בתדהמה, "לא יתכן", "יתכן יתכן מתוק" השיבה לי. סיימתי להתקלח, שמתי עלי ג'ינס צמוד, חולצת כותנה מכופתרת, התזתי את הבושם האהוב עלי ויצאתי אליה לסלון.
המחזה היה מהמם, השמלה הקצרה חשפה זוג רגליים משולבות, חלקות וארוכות, ונצמדו לזוג שדיה הלא גדולים אך מלאים וזקופים והציצו מהמחשוף הנדיב. "אני שמח סוף סוף אנו נפגשים, תרצי לשתות" אמרתי, "יין יהיה נפלא" השיבה בחיוך.
מזגתי לשנינו יין לכוס והבטתי בעיניה, "לחיים" היא הישירה אלי מבט וחייכה, 
שתינו את היין בשתיקה ולא יכולנו להוריד את המבט אחד מהשנייה, כמו מתוך קסם התחלנו להתקרב אחת לשני, עיניה נעצמו ושפתינו נפגשו. הרגשתי בעננים, הנשיקה התחילה רומנטית ועדינה, ידי נכרכו סביב גופה ולאט לאט הקצב התגבר. לשוני חקרה את פיה כשידי מצמידות אותה אל גופי. הרגשתי את פטמותיה מתקשחות ואנקה נמלטה מפיה, המשכנו להתנשק כאילו חיינו תלויים בזה, הרחקתי אותה ממני והורדתי את החולצה.
לורן החלה ללטף את חזי מרגישה את לבי פועם בטירוף, ידה גיששה את דרכה למטה, מרפרפת על החזה, על הבטן, עד שהגיעה ליעדה והחלה ללטף אותו מעל הג'ינס. הורדתי ממנה את שמלתה ולעיני נגלו חזיית תחרה שחורה ותחתונים תואמים, הצמדתי אותה שוב אלי והמשכתי לנשקה בעוד ידה חזרה לעסות את איברי. ניתקתי משפתיה ונישקתי את צווארה הלבן, מרגיש רטט עובר בגופה, המשכתי ללקק את צווארה בקצה הלשון, לורן עצמה עיניים בהנאה, והורידה את ראשי כלפי מטה. פתחתי את חזייתה, וחפנתי את שדיה, עברתי בקצה לשוני על פטמתה הזקורה, לורן פלטה אנחה ושלחה יד אל מכנסי. לאחר כמה שניות של מאבק בכפתורים היא פתחה את הג'ינס ושלפה את איברי שכבר עמד בחוזקה וחיכה לה.
"עכשיו תבין מה היתרון בגיל" אמרה בעודה מעבירה יד לאורכו, "חבל על ההשקעה מתוקה, אני לא גומר ממציצה", אך את לורן זה לא עניין והיא הכניסה אותו לפיה, עצמתי עיניים בהנאה בעוד ראשה של לורן עולה ויורד על הזין שלי. לורן הגבירה את קצב המציצות, איברי הגדול ממש נבלע בתוך פיה, הרעש שעלה משם חירמן אותי עוד יותר, כשלפתע היא עזבה אותו ופנתה ללקק את הביצים. ההשפעה הייתה מידית, ידיה עלו לאורכו של הזין אך פיה ליקק את הביצים, מימי לא הרגשתי תחושה כזאת, "אני גומר !! " את לורן זה לא עניין והיא המשיכה בשלה, גמרתי בעוד הזין שלי בתוך פיה של לורן. "וואו, לא האמנתי שדבר כזה יתכן", "רק התחלנו" אמרה בחיוך.
לקחתי את ידה והובלתי אותה לחדר השינה, השכבתי אותה על המיטה הזוגית והתחלתי לנשק אותה, פעם השנייה שפתי נצמדו לשפתיה וידי חקרו את גופה, עוברים מהבטן השטוחה אל החזה המעוצב. לורן נאנחה בתשוקה , מה שגרם לאיברי להזדקר שוב, ליקקתי את פיטמותיה בעודי מחכך את איברי בין רגליה. ראשי מצא את דרכו אט אט למטה, לורן התפתלה תחתי, המשכתי לנשק את ביטנה השטוחה וידי גיששו בין רגליה,נשימתה נעתקה בעודי מסיר את תחתוניה העברתי לשון רטובה על הדגדגן הנפוח, לורן פלטה אנחה, המשכתי ללקק, טועם את טעמה הנפלא ומקשיב לגניחותיה, הכנסתי אצבע אחת לכוס הרטוב שלה, מחפש את נקודות העונג שלה, אצבעי החליקה בקלות פנימה, הוצאתי והכנסתי אותה בעוד לשוני מלקקת את הדגדגן. לורן התחילה להשתולל וידיה מוללו את הסדין, אנחותיה התגברו, הכנסתי אצבע נוספת והגברתי את הקצב, "כן מתוק שלי!!, בדיוק שם!! " היא צעקה, הנעתי את אצבעותי בתוכה הלוך ושוב על אותה נקודה, לורן צעקה, שמתי את ידי על החזה שלה ומעכתי אותו, "כככןןןןן" "ככככןןןן מאמי", היא התפתלה, המשכתי להכניס ולהוציא במהירות, גניחותיה התגברו, היא תפסה את ראשי מרתקת אותו אל בין רגליה, לשוני לקקה במהירות עד ששמעתי צעקה: "אני גומממממררת" "אההה", גופה הזדעזע ורגליה נסגרו על אצבעותי, הוצאתי את ידי, ונתתי לה להסדיר את נשימתה.
התחלתי לנשק אותה בתשוקה, על השפתיים, בצוואר, בשדיים, היא שמה יד על ראשי והרגשתי אותה מתעוררת שוב, פיסקתי את רגליה והרגשתי שוב את הרטיבות בין רגליה, לורן הפכה אותי על גבי וחייכה אלי בשובבות, היא עלתה מעלי, העבירה לשון רטובה על איברי והכניסה אותו לתוכה. ההרגשה הייתה מדהימה, לורן שילבה את ידיה בידי, והחלה לעלות ולרדת על איברי, כשמידי פעם היא נעה קדימה ואחורה, הרגשתי את הרטיבות ואת החום הבוקעים ממנה, הושטתי יד לדגדגן הנפוח, מעסה אותי במקביל לגניחותיה. לורן כבר הגיעה לשלב הטירוף, גופותינו הזיעו בטירוף, בעודי בתוכה הפכתי אותה על גבה והוצאתי אותו חלקית, עיניה הסתכלו עלי בשאלה ואז חדרתי בבת אחחחת, מלוא אורכו עמוק לתוכה.
עיניה נפערו בתדהמה, נכנסתי ויצאתי לתוכה בקצב מהיר, אנחותיה הפכו לצעקות "אחחח" "ככןןןןןן", "תמשיך יקר שלי" עיניה היו עצומות בתשוקה, וציפורניה סרטו את גבי, המשכתי לזיין בכוח, בחייתיות, עד ששמעתי שוב את הצעקה: "אנייי גוממררררתת", התחלתי לגנוח גם אני ושנינו התפרקנו בצעקה משותפת. חיבקתי את גופה בעוד ראשה על חזי והסדרנו את הנשימה, "אז לאן יוצאים ???"

יצאנו למועדון..רקדנו שם בתשוקה אדירה אחרי סקס מדהים ומטורף..היא רקדה לצלילי המוזיקה בחושניות..נצמדה אלי..איברי התחיל לעמוד שוב..נצמדתי אליה..נתתי לה להרגיש אותו..היא נגעה בו בגופה..התחככה עליו, רקדנו בלי הפסקה התחרמנו אחד על השנייה שוב..היא התקרבה בריקודה אלי ורמזה לי עם האצבע לבוא אחריה...הלכתי אליה משכה אותי בד"ש חולצתי נישקה את שפתי...נשכה אותי קלות...ואז מצצה את שפתי ינקה אותם לתוך פיה..לשוני חקרה את לשונה..החזקתי את פניה בשתי ידי..אגודלי ליטף את לחיה..היא תפסה בפיה את אגודלי ומצצה אותו ..הרגשתי את הזין שלי עומד ומתמסר לתחושה שפיה משאיר כשהיא מוצצת את אגודלי.. זה היה מחרמן אש..הרגשתי שאני לא מסוגל יותר לחשתי לה את מטריפה אותי היא חייכה את חיוכה המדהים ולא ענתה לי...קלטתי שהיא מסתכלת מעבר לכתפי..הסתובבתי קלות מאחורי עמד בחור צעיר שרירי...חזרתי התבוננתי אליה ראיתי שהיא עושה לו עיניים ...חרמן אותי ברמות..לא אמרתי לה כלום והמשכנו לרקוד...הרגשתי שהיא מתחילה איתו זה ריגש אותי ...היא הלכה לשירותים ניגשתי לבחור והזמנתי אותו איתנו לחדר בבית מלון ..הנהן שמתאים לו..כשהיא חזרה המשכנו לרקוד  היא התמזמזה עלי אני רמזתי לבחור הוא התקרב נגע לא נגע בה..היא הסתובבה קלטה אותו חייכה ...עשתה לו עיניים ...לקחתי את ידה ויצאנו לכיוון היציאה...הבחור הבין והלך אחרינו...
הגענו לרכב וליד הרכב התנשקנו...והגבר התחיל לגעת בה ללטף את גופה..היא לרגע הייתה בהלם..לא הבינה מה קורה..אני לחשתי לה תרגעי מאמי...רצית קיבלת את שנינו...היא חייכה..ממשיכה להתנשק איתי..הגבר נשען על הרכב ולקח אותה בזרועותיו...כשגבה אליו..הוא חיבק אותה..ואני בינתיים התחבקתי
איתה והמשכתי לנשק אותה בצווארה..הוא הכניס את ידו לתוך תחתוניה שהיו רטובות ומזמינות..את אצבעותיו דחף בעדינות לתוך איברה החם והלוהט..סובב אותם בפנים..הרגיש את החום שגופה פולט..הרגיש את הרטיבות..הוא שיחק עם אצבעותיו והוציא אותם הכניס אותם לתוך פיו מלקק אצבע אצבע...ואחר כך נותן לה למצוץ שוב...
הוא מכניס שוב ומשחק לה בדפנות הכוס שלה מגיע לנקודה שמטריפה אותה ,היא מחזיקה את זרועו ומכוונת אותו..אני בינתיים פותח את הרכב ואנחנו נכנסים...שלשתינו..הוא מתיישב ומוריד את מכנסיו ואות תחתוניו...מחכה לה..מסיר את תחתוניה..שם קונדום..היא מתיישבת עליו...ומכניסה את הזין שלו לתוכה ללאט לאט..
אני יורד לה למטה מלקק עם הלשון סביב על הדגדגן התפוח שלה נותן לה את כל תשומת הלב ...טועם את נשיותה..את מיצי גופה..שמשתנים מרגע לרגע..הוא מזיין אותה חזק...ואני כבר לא יכול ללקק את הדגדגן שלה ...הורדתי את מכנסי והוצאתי את איבר מיני הגדול העבה והתפוח מתחתוני..והכנסתי לה לפה..היא קיבלה אותו יפה פתחה את פיה והחלה למצוץ לי עד האשכים..נאנח ..נהנה מכל רגע ורגע ..ראשי נוטה אחורה...ואני שאף פעם לא גומר ממציצה..מתחיל להרגיש את הביצים שלי שמשתוללות ואת האורגזמה עולה ועולה..החזקתי את עצמי רציתי אותה קודם..והיא ממשיכה למעלה למטה ביניקות למצוץ לי הרגשתי שאני לא יכול יותר ונאנחתי בקול "לורן אני בא מותק"...והשפרצתי לה בפה את כל גבריותי  שפריץ חם...ומלא..והיא מצצה אותי וניקתה את הכול לתוך פיה בלעה כל טיפה וטיפה...ליטפתי את ראשה התכופפתי לאוזנה ליקקתי אותו ולחשתי " את מדהימה!!!"
המשכתי להתבונן בהם הוא המשיך לזיין אותה...ואחרי כמה דקות הוא הוציא את הזין וסובב אותה לדוגי צפוף ברכב..הוא התחיל לשחק עם אצבעותיו בישבנה..הכניס אצבע ובדק את תגובתה היא הייתה מיוחמת..לחשה לו :" תכנס כבר אני רוצה אותך בפנים".
הוא לא היה צריך לאישור נוסף הכניס לאט לאט את הזין שלו לתוך ישבנה היא התחילה להתנועע ולזיין אותו היא רצתה אותו מהר וחזק בתוך התחת שלה...הוא הבין את הרמז והתחיל יוצא נכנס בחוזקה היא נאנחה לקחה את ידי ושמה על הדגדגן שלה ..התחלתי לשחק לה שם והכנסתי את אצבעותיי לתוכה מוצא את נקודת הגי' שלה...הרגשתי שהיא נוזלת וחמה..והיא התחילה נאנחת בכבדות וצועקת עוד אני רוצה אותך חזק הוא הגביר את הקצב..וזיין אותה חזק..אני המשכתי לזיין אותה עם האצבעות ואז היא צעקה אני באה שאף אחד לא יוציא כלום...היא גמרה בשאגות של נמרה ...הטלטלות של גופה הראו על אורגזמה חזקה...היא גמרה לי על היד..הוא גמר לה בתחת חזק...וגופה נרגע...היא חייכה חיוך ביישני..."guys you are so good" חייכנו שלושתנו...ליטפנו אותה היא הייתה מבוישת קמעה אבל מרוצה...לבית מלון לא הגענו..

התלבשנו נפרדנו מהגבר...לא חילקנו טלפונים נהנינו מהחוויה הראשונה...התנענו את הרכב...ונסענו חזרה....
חיוך על שפתי לכל אורך הדרך חוויה כזאת לא חוויתי ever...

כל הזכויות שמורות לנורה קורנגולד (c) בשיתוף עם N,M



אסור לצלם..לפרסם...לצו'טט..להעתיק כל חומר מהבלוג או הפייסבוק של הסופרת



אין תגובות :