יום רביעי, 29 בינואר 2014

נורה החיים מובילים אותנו למקום לא צפוי, לא הייתי מאמין על עצמי בחיים שאני ככה אדלק על בחורה בת 48 , אני באמת לא יוד מה לעשות איתך, השיחות איתך עוד יותר מושכות אותי אליך וגורמות ל לפנטז עליך אבל.....



אני מתיישב על הבר, מזרים את האלכוהול לגופי, החושים המעורפלים מבחינים בה. אישה סקסית בטירוף, אני מעריך שהיא נמצאת בתחילת שנות ה-40 לחייה, אני יושב רחוק ממנה, אני בקצה הפאב כל כך יפה, הגוף שלה משדר לכל הפאב את החלום האירוטי של כל גבר בלילה. אתה משתדל להסתכל על המחשוף האיכותי, הישבן המטופח ועל העיניים המיוחדות שלה. לעזאזל, אתה חייל משוחרר, בן 22, למה שהיא תסתכל עליך? אתה יורה את המבטים הכועסים שלך אל העולם. לא יכולתי יותר, זה היה יותר מדי. בדרכי לדלת היציאה מרגיש יד אוחזת בי בחוזקה, העיניים התקשו להאמין והלב תפקד בקצב שלא היה רגיל. "אם כבר הסתכלת למה שלא תנסה לגשת? שום דבר רע לא ייצא מזה...׳", הייתי מהורהר ומבולבל, לא ממש ידעתי מה לעשות. נראה לי שהיא לוקחת את המושכות עליי, כן... היא סימנה לי עם כף ידה העדינה לכיוון לא ברור לי... אני מעורפל. לוקח עוד לגימה מהבירה, פאק. לעזאזל הבירה... היא לקחה אותי לחדר צדדי עם מנעול. והיא לא מפחדת להשתמש במנעול הזה, נראה לי שגם אלוהים לא מסוגל להיכנס לחדר הזה. חדר יפהפייה, הייתה שם ספה גדולה. זורקת אותי בעוצמה על הספה המוזרה הזאת, האיבר מין שלי מתנהג כאילו הוא יוצא לקרב של חייו. כאילו מעולם לא ראה אישה, על אף הרפרטואר העשיר שטמון בו. ׳ עשית את זה עם מישהי מבוגרת ? ׳ , לא ידעתי אם להגיד את האמת או לא. ידעתי שאם אני אשקר היא תעלה עליי, בביישנות יתרה סימנתי שלילה בראשי המסוחרר. היא לא מחכה לי יותר מדי, עוד לא סיימתי לחשוב על התשובה וכפתורי מכנסי הגי'נס פתוחים ומרווחים כאילו מעולם לא היו סגורים. אני חייב להתחיל להיכנס לעניינים, תתעורר כבר אידיוט. אני חייב להרביץ חיוך דבילי, אבל החיוך הזה יצא לי כל כך בטבעיות, היא אהבה את זה, היא מחייכת ומתכופפת לכיוון איבר מיני עם פה פתוח. ברגעים כאלה אתה מעדיף להפסיק לחשוב ופשוט להנות מרטיבות הפה שמתמשכת על כיפת האיבר שלי, אפילו את האשכים היא לא מקפחת. החיוך הדבילי הפך לאנחת הנאה וניצחון החיים. האישה הסקסית הזאת- יורדת לי. חבל שאי אפשר לצלם רגעים כאלה, והם נשארים רק בראש. ההתרגשות שדרגה לי את ההנאה, ואני מרגיש שאני עומד לגמור. אני חייב לספר לה, שלא תכעס. ׳ אני שניות מלגמור׳, היא מגבירה קצב. מה היא עושה לעזאזל?? אני לא רוצה לסיים עם זה. ׳אני גומר, אני גומר !! ׳, זה לא עניין אותה, האיבר שלי בפה שלה... יותר גרוע, הזרע שלי בפה שלה, והיא בולעת אותו. נדהמתי אבל לקחתי את זה כמחמאה מספקת. ׳עכשיו תורי ! ׳ , מזה חששתי בדיוק ושיערתי שזה יגיע. אני לא ממש טוב בלענג נשים, למעשה אני פשוט חסר ניסיון בעינוג נשים. עינגתי, פשוט לא הרבה. אני לא במצב של להסביר לה את זה, ולא נראה לי שהיא תאהב לשמוע את זה. אבל גליתי לה. היא מחייכת ובקול עדין דורשת ממני לשכב. בלי הרבה ברירות, כמו חייל שמעריץ את המפקדת שלו- ממלא את הפקודה. היא מתחילה להתפשט, הישבן הסקסי הזה מול הפרצוף, בעצם- על הפרצוף שלי. אבל הוואגינה שלה מרקדת עליי בקצב די מהיר, נראה לי שאני עומד במבחן הזה טוב. האיבר שלה מטופח, וטעם הוואגינה שלה פשוט טוב. נוזל הוואגינה שלה מרוח לי על הפנים שהולכות ומטשטשות עם חלוף הדקות. הנשימות נעשו כבדות, הלשון עובדת ללא הפסקה. קיוויתי שהרגע הזה לא יחלוף לעולם. היא הצהירה שהיא בשלבי גמירה... הגניחות שלה עדינות להפליא. היא נזרקה על המיטה ונשכבה על הגב, לרגע שכחתי שאני הגבר. אז הזכרתי לעצמי, ועליתי עליה. כמו נמר על הלביאה שלו, אני פשוט מחדיר אותו כמה שיותר עמוק וחזק. אני נהנה להחריד מהרטיבות שלה. היא הייתה די בהלם מההתלהבות והתעוזה המוזרה שלי. אבל זה לא מנע ממנה ומפטמותיה הזוקרות ולו אף לרגע ליהנות, היא פשוט גנחה גניחות של אושר. ההנאה שלי הייתה מקסימלית, וכך גם יכולותיי הפיזיות, ׳ אני חייב לגמור, אני לא מחזיק יותר ׳ , לחשתי בשקט בשקט. היא ביקשה שאני לא אוציא אותו לרגע, שאני אמלא לה את הוואגינה וכך היה. הוואגינה שלה התמלאה בנוזל שלי. היא קמה והחלה לנקות עצמה, הבנתי שהלילה הזה חייב להסתיים. לוקחת את האייפון הלבן שנוצץ לו בצד המיטה ושומרת את המספר שלה ׳תתקשר אליי לפעמים..׳ , היא אומרת תוך כדי שהיא בורחת. נשארתי זרוק על המיטה רק בשביל לעכל... נשברתי, הטעם והריח שלה השאירו בי חותם שירדוף אותי כנראה לנצח, התקשרתי, הקול שלה פשוט הריץ לי סרט נע בראש. זה היה חזק ממני. התרגשתי כששמעתי את הקול שלה בטלפון, רציתי להוכיח שאני טוב יותר מהפעם הקודמת, ניסיתי להרשים אותה, לא באמת חשבתי שהיא תתן לי שוב. אבל ניסיתי כל שביכולתי. היא אהבה את זה, התעוזה שלי מדליקה אותה כל פעם מחדש, וכמו נערה מתבגרת היא עונה לי ׳יס בייבי, אתה בא אליי ׳, לוקח את המפתחות של האוטו ומניע, ׳אני בדרך!׳ סימסתי לה. 34 שניות עברו וקיבלתי הודעה ממנה ׳ נכנסת להתקלח, אני משאירה לך את הדלת פתוחה..׳ . דמיינתי אותה מתקלחת, הגוף שלי הרגיש כנער מתבגר שצמא למגע אישה. נכנסתי אליה הביתה, היא כנראה שמעה אותי... דלת המקלחת נפתחה, היא מסתכלת עליי כאל הגבר המושלם על אף הפערים שנראו כל כך מגומדים פתאום. היא הייתה מלאת תשוקה אליי, העיניים שלה סימנו לי להצטרף. הפעם כבר לא הייתי מבולבל, בחנתי את גופה לאורכו, זה היה פשוט מושלם. יצירת מופת. בעודי עם בגדים היא מושכת אותי אל תוך המקלחון, מכנסי 'הגי'נס הדהויים שלי הפכו בן רגע לכהים, והחולצת טי שירט הלבנה נרטבה וחשפה את גופי. ירדתי על ברכיי, פיסקתי את רגליה והתחלתי ללקק את הדגדגן שלה בלי סוף... המים זורמים על גופינו בצורה כל כך אירוטית ומושלמת. היא מסתכלת עליי מלמעלה, במבט כל כך נהנה, האורגזמה שלה פשוט מדהימה. היא התחילה לגנוח בצעקות, דחפתי לה אצבעות לואגינה, תוך כדי שאני מזיז אותן בצורה כל כך הנדסית עד שהיא פשוט השפריצה על הפנים שלי. הייתי המום, רציתי לטעום את מיציה, וטעמתי. זה היה מושלם. פשוט לגמתי ולגמתי עד שנגמר. העייפות שלנו הייתה בולטת לעין, לא נשארה בנו טיפת אנרגיה, חיבקתי אותה ויצאתי מהמקלחת לכיוון החדר שינה. היא יצאה מהמקלחת ובפשטות מלמלה לה: ׳ אנחנו שווים.... ׳ .





כל הזכויות שמורות ל

אין תגובות :